با سلام خدمت شما بازدید کننده محترم

به درخواست تعداد زیادی از دوستان قرار دادن تبلیغات در بلاگفا و میهن بلاگ 4 رو آموزش میدم گر چه این کار خلاف قانون بلاگفا و میهن بلاگ هست اما آموزشش رو به شما میگم.

شما هر کدی که میخواید ازش استفاده کنید رو تو یه فایل txt بریزید.بعد از منو فایل گزینیه  save as رو انتخاب کنید.سپس پسوند فایل رو به js. تغییر داده و فایل مورد نظر رو ذخیره میکنیم.حال ما یک فایل جدید با نامی که انتخاب کردم با پسوند js داریم.حال شما باید این فایل رو در اینترنت آپلود کنید بعد از آپلود باید ادّرس فایل آپلود شده رو به صورت زیر در کد مخصوص خود قرار دهید.
 

آدرس فایل را در کد بالا قرار دهید بعد از جایگزین کردن کد بالا رو در جای مناسبی از قالب خود قرار دهید به همین راحتی شما می توانید در بلاگفا تبلیغات قرار دهید اما اگه میخواهید پیشرفتتون بیشتر شود بلاگفا رو کنار بگزارید.بلاگفا از نظر من مکانی برای یادگیری اولیه وبلاگ نویسی هست.امیدوارم که متوجه شوده باشی که من چی گفتم.

توضیح دیگر:

اولین راه این هست که شما از قسمت کدهای اضافی بلاگفا کمک بگیرید.که خوشبختانه این قسمت محدود بود یعنی فقط میشد چهار تا کد خبرنامه و آمارگیر گذاشت.ولی الان یعنی جدیدا بلاگفا امکان کدهای این قسمت رو چند برابر کرده.(یه کار مثبت دیدیم)
این قسمت با فریم ها کاری نداره و ان شا.. که نبندنش. برای این کار این عبارت را در قالبتان جستجو کنید.( Ctrl+f )

اگه پیدا نکردید خودتون بذارید.این کد رو درجایی که میخواهید لینک باکس یا تبلیغات بذارید قرار بدید.سپس از قسمت تنظیمات جای کدهای اضافی تبلیغات و یا باکسها رو بذارید.
روش بعدی قرار دادن در یک فایل جاوا هست (js) که دیگه اینو هیچ وقت بلاگفا نمی تونه ببنده.اونایی که میخوان کد مخصوص بلاگفا هم بذارن از همین روش درست بکنن.
آدرس زیر رو دانلود و با نوت پد ویندوز بازکنید.سپس آدرس لینک باکس را و یا تبلیغات را وارد بکنید.
یعنی باید حتما فایل تکست رو تبدیل به جی اس بکنید.مثل فایلی که تبدیل به اچ تی ام میکنید
حالا محتوییات توش برای لینک باکس هست ولی اگر بخواهیم تبلیغات بذاریم:

دیگه خودتون همه کدهای فایل رو پاک بکنید و کدهای بالا رو بذارین تو همون فایل که دانلود کردید.آدرس تبلیغات رو هم جاش بذارین.
در ضمن فایل رو در حالت اولیه که دانلود کردید باز کنید وجای آدرس.کام/ آدرس باکستون رو بذارید و اونو سیو و بعد آپلود بکنید.وجای این بذارید.این میشه کد مخصوص کاربران بلاگفا: